آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۳۱۰۰۰ برزیلی در ۲۴ ساعت گذشته

  • انتشار: ۱۱ جوزا ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 87013

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ برزیل در ۲۴ ساعت گذشته, ۳۱ هزار و ۶۲۸ نفر به مجموع مبتلایانش اضافه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۲۹۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۷۱ هزار و ۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۴۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳ هزار و ۲۹۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌‌میلیون و ۸۱۶ هزار و ۸۲۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۰۵ هزار و ۵۵۷ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد با افزایش ۳۱ هزار و ۶۲۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۹۹ هزار و ۹۶۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۸ هزار و ۸۴۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸ هزار و ۹۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۹۶ هزار و ۵۷۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴ هزار و ۵۵۵ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به‌ترتیب با ۲۸۶ هزار و ۳۰۸, ۲۷۲ هزار و ۸۲۶, ۲۳۲ هزار و ۶۶۴, ۱۸۸ هزار و ۶۲۵ و ۱۸۳ هزار و ۲۹۵ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ترکیه (با ۱۸۲ هزار و ۱۴۳ مبتلا) و هند  (با ۱۶۳ هزار و ۱۰۳ مبتلا) نیز به‌ ترتیب در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز، کشورهای آمریکا، اسپانیا و برزیل به‌‌‌ترتیب با ۵۳۵ هزار و ۲۳۸, ۲۰۵ هزار و ۳۷۱ و ۱۹۶ هزار و ۹۵۸ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟