۶ عضو تیم انتخاباتی ترامپ به کرونا آلوده شده‌اند

  • انتشار: ۱ سرطان ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 88350

به نقل از نشریه هیل، آزمایش کرونای ۶ عضو تیم پیشبرد مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، که پیش از برگزاری گردهمایی انتخاباتی وی در شنبه شب به تالسا در ایالت اکلاهما سفر کرده بودند، مثبت شده است.

در نتیجه، تیم مبارزات انتخاباتی ترامپ پیش از برگزاری این گردهمایی اعلام کرد هیچ یک از این افراد یا کسانی که با آن‌ها در تماس مستقیم بوده‌اند، در گردهمایی انتخاباتی شنبه شرکت نخواهند داشت و کنترل‌های پزشکی برای شرکت‌‎کنندگان در این گردهمایی انجام خواهد شد.

بر اساس پروتکل ایمنی، از اعضای تیم انتخاباتی ترامپ پیش از برگزاری این رویداد‌ها کرونا گرفته شد و از صد‌ها تستی که انجام شد، تست کرونای ۶ عضو تیم انتخاباتی مثبت شد و مبتلایان به سرعت قرنطینه شدند.

تیم مورتاگ، مدیر اجرایی و ارتباطاتی کمپین تبلیغاتی ترامپ، گفت دمای بدن همه شرکت‌کنندگان در گردهمایی‌های انتخاباتی، قبل از شرکت در آن گرفته شد و به آن‌ها ماسک و ضدعفونی کننده دست داده شد.

مقامات کاخ سفید نگرانی‌ها را درباره سلامت شرکت‌کنندگان در این گردهمایی رد کرده و گفته بودند کسانی که می‌خواهند در این گردهمایی شرکت کنند یک نامه سلب مسئولیت امضا و اعلام کنند که اگر در این گردهمایی به ویروس کرونا آلوده شدند از کمپین انتخاباتی ترامپ و میزبان محل برگزاری آن شکایت نخواهند کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟