۳ مجروح در یورش صهیونیست‌ها به «جنین»/ تخریب منزل اسیر فلسطینی

  • انتشار: ۱۷ ثور ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 130253

نظامیان اشغالگر صهیونیست با حمله به شهرک سیله الحارثیه در غرب جنین، منزل اسیر عمر جرادات را منفجر و تخریب کرد. این اسیر فلسطینی از دسامبر سال گذشته به دلیل انجام عملیات مقاومتی که به هلاکت یک صهیونیست در نزدیکی جنین منجر شد، بازداشت شده است.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام منابع آگاه، رژیم صهیونیستی دو برادر و همچنین مادر این اسیر فلسطینی را هم بازداشت کرده است. منابع فلسطینی اعلام کردند: نظامیان صهیونیست در جریان حمله به شهرک سیله الحارثیه در غرب جنین برای تخریب منزل اسیری فلسطینی، با ساکنان این منطقه درگیر شده و با سمت آنان تیراندازی کردند که طی آن، ۳ جوان فلسطینی زخمی شدند.

از سوی دیگر، برخی خبرها حاکی از آن است که پس از یورش صهیونیست‌ها به شهر جنین، درگیری مسلحانه میان آنها و فلسطینیان شکل گرفت. فلسطینیان به روی مهاجمان صهیونیست آتش گشودند.

طی ماه‌های اخیر، صهیونیست‌ها منازل بسیاری از عاملان عملیات‌های مقاومتی در اراضی اشغالی را منفجر و تخریب کرده‌اند. پیشتر گروه‌های مقاومت اسلامی در غزه در هشداری جدی به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در صورت تداوم اقدامات خصمانه علیه اسرای فلسطینی و خانواده‌های آنها، گام‌هایی را در مواجهه با این اقدامات برخواهند داشت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟