یمن حوادث اخیر افغانستان، لبنان و سوریه را محکوم کرد

  • انتشار: ۲۴ میزان ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 122582

جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن عاملان برهم زدن آرامش و کشتار مردم در کشور‌های منطقه، خواستار مجازات آنان شد.

به نقل از مرکز الاعلام الثوری، جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای کشتار شیعیان افغانستان، تیراندازی به تظاهرات کنندگان لبنانی و حمله صهیونیست ها به سوریه را محکوم کرد.

این جنبش گفت: هدف قرار دادن مسجد فاطمیه در افغانستان را محکوم می‌کنیم این کشتار وحشیانه‌ای است که عناصر تفکیری دست پروده آمریکا انجام می‌دهند تا او به اهداف خود در افغانستان برسد. ما از مقامات افغانستان می‌خواهیم قاتلان را معرفی، مجازات و حکم قصاص را برای آنان به اجرا دربیاورند. همچنین اقدامات لازم را برای جلوگیری و پیشگیری از این حوادث اتخاذ کنند.

دفتر سیاسی انصارالله همچنین در ادامه به آخرین تحولات بیروت، پایتخت لبنان اشاره کرده و افزود: ما حملات جنایتکارانه علیه تظاهرات مسالمت‌آمیز را محکوم می‌کنیم. این حادثه جنایتکارانه ثبات و صلح جامعه را هدف می‌گیرد و همان هدفی را که آمریکا و رژیم صهیونیستی بدنبالش هستند را دنبال می‌کند و خواهان جنگ داخلی است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، این دفتر در پایان نیز اضافه کرد: حملات اخیر اسرائیل به تدمر در حمص سوریه یک نقشه آمریکایی_صهیونیستی است و سوریه حق دارد به آن پاسخ دهد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟