گزارش تصویری/ مسابقه کتابخوانی با حضور صدها شرکت کننده در مدرسه زینبیه کابل

  • انتشار: ۱۲ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: دین و اندیشهگالری
  • شناسه مطلب: 23648

مسابقه کتابخوانی «امید باران» با حضور صدها شرکت کننده زن و مرد و در رده های سنی مختلف در مدرسه علمیه زینبیه کابل برگزار شد. برندگان این مسابقه فرهنگی به زودی جوایزشان را دریافت خواهند نمود.

به گزارش اطلس؛ مسابقه کتابخوانی تخصصی مهدویت با عنوان «امید باران» صبح امروز با حضور صدها شرکت کننده در مدرسه علمیه زینبیه کابل برگزار گردید.

این مسابقه یکی از برنامه های فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه برای ایام ولادت قطب عالم امکان حضرت صاحب الأمر و الزمان بود و جزوات مربوطه همزمان با نمایشگاه «امید باران» که از پانزده الی بیست و دوم شعبان برگزار گردیده بود، توزیع شد.

در این مسابقه صدها شرکت کننده مرد و زن از بازه های سنی مختلف شرکت نمودند و برندگان این مسابقه در محفلی که شامگاه روز پنجشنبه 18 جوزا (مصادف با شب چهاردهم ماه مبارک رمضان) برگزار خواهد گردید، جوایز خود را از دستان مبارک حضرت آیت الله ساجدی (حفظه الله)؛ مؤسس مدرسه علمیه زینبیه (س) و از علمای تراز اول کشور دریافت خواهند نمود.

شایان ذکر است که مرحله بعدی این مسابقه کتابخوانی به همت کانون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه(س) در منطقه دهخداداد کابل و به صورت انحصاری برای مردم شریف این منطقه برگزار خواهد گردید. در این منطقه نیز تاکنون بیش از صد نفر آمادگی لازم برای شرکت در مسابقه کتابخوانی را کسب کرده اند.

 

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟