گروه هکری «سایه سیاه» اطلاعات صد‌ها هزار صهیونیست را منتشر کرد

  • انتشار: ۱۲ عقرب ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 123531

پایگاه اینترنتی اسرائیل هیوم نوشت: گروه هکری «سایه سیاه» وابسته به ایران اطلاعات صد‌ها هزار اسرائیلی را منتشر کرد.

در این مقاله به قلم گای لِوی آمده است: ساعاتی پس از افشای اطلاعات شخصی کاربران یک اپلیکیشن دوستیابی دگرباشان جنسی در اسرائیل، گروه هکری سایه سیاه، در ادامه اقدامات ویرانگر خود، سه شنبه شب اطلاعات خصوصی نزدیک به ۳۰۰ هزار اسرائیلی را که در موسسه مور، تحت مداوا هستند، از جمله درخواست‌های بیماران و نتایج آزمایش‌های آن‌ها منتشر کرد. به نظر نمی‌رسد فعلا اطلاعات کارت اعتباری بیماران فاش شده باشد.

سایه سیاه همچنین اطلاعاتی را در مورد ۳۰ هزار کاربر ثبت شده وب سایت رادیو ۱۰۳ FM و نزدیک به ۵۰۰ هزار مشتری شرکت لاکر امبین را منتشر کرد. این شرکت در زمینه تولید و پخش مبلمان فعالیت دارد.

همان چیزی که در مورد افشای اطلاعات شرکت اتراف رخ داد، این هکر‌ها اطلاعات را به شکل یک فایل اکسل در گروه جدیدی که در تلگرام ایجاد کردند، به اشتراک گذاشتند. هکر‌ها همچنین پیوند‌هایی (لینک) را ارائه کردند که به دیگران اجازه می‌داد اطلاعات به دست آمده از اپلیکیشن اتراف را دانلود کنند. این اپلیکیشن پیام رسان پس از دستور دادستانی ایالتی مجبور به اقدام در این زمینه شد.

سایه سیاه شامگاه جمعه، اعلام کرد سرور‌های شرکت اینترنتی اسرائیلی سایبر سِرو «Cyberserve» را هک کرده است. هکر‌ها سرور‌های این شرکت را مسدود کردند و از کار انداختند و تهدید کردند که داده‌های مربوط به صد‌ها هزار کاربر را افشا می‌کنند.

سایبر سرو یک شرکت میزبانی وب است که خدمات سرور هاست و ذخیره سازی داده‌ها را برای شرکت‌هایی مانند شبکه تلویزیونی عمومی کان، لاتاری اسرائیل، تاگلیت برثرایت، شرکت‌های حمل و نقل عمومی دان و کاویم، موزه کودکان اسرائیل در هولون Holon، اپلیکیشن دوست یابی دگرباشان جنسی اسرائیلی اتراف، شرکت رزرو تور پگاسوس و ده‌ها سایت دیگر ارائه می‌کند.

سایه سیاه اولین بار سال گذشته با ایجاد اختلال گسترده در شبکه رایانه‌های شرکت بیمه اسرائیلی شیربیت و بعداً کی ال اس کپیتال ظاهر شد. اطلاعات مشتریان هر دو شرکت در روز‌های پس از این حمله هکری فاش شد.

این گروه که تهدید کرده بود در صورت پرداخت نکردن یک میلیون دالر باج ظرف ۴۸ ساعت، اطلاعات به دست آمده از اتراف را فاش می‌کند، پس از برآورده نشدن خواسته هایش در سه شنبه شب ادعا کرد که کل پایگاه داده کاربران را فاش کرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟