گافی دیگر از آقای رئیس جمهور؛ آسانسور بازی بایدن!

  • انتشار: ۱۱ عقرب ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 123414

شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» اعلام کرد جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا پس از تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای برای شرکت در نشست مطبوعاتی اجلاس گروه ۲۰ به خبرنگاران گفت: «از اینکه شما را منتظر گذاشتم عذرخواهی می‌کنم، ما داشتیم آسانسور بازی می‌کردیم، به هر حال این داستان طولانی است.» 

این شبکه آمریکایی گزارش داد که جو بایدن ۷۸ ساله، از اول ژوئن تا هفته دوم اکتبر گذشته به طور متوسط ۲۲.۴ دقیقه و گاهی اوقات یک ساعت یا بیشتر در شرکت رویدادهایی رسانه‌ای خود که برایش ترتیب داده شده بود تاخیر داشته است. 

فاکس نیوز در ادامه گفت: بایدن حتی در ماه اوت گذشته پس از خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان، هنگام برگزاری نشست مطبوعاتی ۳۴ دقیقه تاخیر داشت. 

همچنین تصاویر منتشر شده در رسانه‌های خبری، جو بایدن را در حال چرت زدن در اجلاس تغییرات آب و هوایی در گلاسگو نشان می‌دهد. 

خبرنگار واشنگتن پست نیز با انتشار همین تصاویر در صفحه توئیتر خود نوشت: «به نظر می‌رسد بایدن در هنگام سخنرانی‌های افتتاحیه تغییرات آب و هوایی خوابش برده است». 

در همین ارتباط، «رونی جکسون» پزشک پیشین رییس جمهور آمریکا در دوران دونالد ترامپ که در حال حاضر نماینده جمهوریخواه ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان این کشور است، اوضاع سلامتی جو بایدن را خطرناک و بد توصیف کرد و گفت: وضعیت جسمانی بایدن درست مقابل چشمانمان بدتر می‌شود و ما هم این وضعیت را مشاهده می‌کنیم. 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟