کنایه کاخ سفید به ترامپ: بعید است گورخر ۲ سال دیگر خط‌های بدنش تغییر کند!

  • انتشار: ۱۶ جوزا ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 114255

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در اظهاراتی در پی اعلام تمدید دو ساله ممنوعیت فعالیت دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تاکید کرد، بعید است رئیس جمهوری سابق آمریکا برای اجازه یافتن جهت از سر گیری فعالیتش در فیس‌بوک رفتارش تغییر کند.

به نقل از ایسنا، پایگاه خبری هیل نوشت: جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، در نشستی خبری اظهار کرد: ما در دو سال گذشته با نگاه به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق، خیلی چیزها را درباره رفتار او و اینکه چطور از این شبکه‌ها استفاده می‌کند، یاد گرفتیم.

وی بیان کرد: مثل این‌که بعید است گورخر دو سال دیگر خط‌های روی بدنش تغییر کند. ما خواهیم دید.

ساکی از اظهار نظر در خصوص شدت مجازات اعمال‌شده علیه ترامپ با توجه به لفاظی‌های او خودداری کرد اما گفت رسانه‌های اجتماعی نسبت به مراقبت در مقابل اطلاعات دروغ مسئولیت دارند.

ساکی تاکید کرد: تصمیم‌گیری در این زمینه به عهده شرکت مذکور و هر رسانه اجتماعی دیگری است و به وضوح آن‌ها قدم جلو گذاشته و تصمیم‌شان را اتخاذ کرده‌اند.

وی افزود: دیدگاه ما همچنان این است که هر سایتی که اطلاعاتی را در اختیار میلیون‌ها آمریکایی می‌گذارد مسئولیت برخورد با اطلاعات دروغ و برخورد با اطلاعات غلط چه درباره انتخابات یا حتی درباره واکسن را دارد همچنان که ما برای حفظ ایمنی عمومی آمریکایی و بازگشت به وضعیت عادی در جامعه تلاش می‌کنیم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟