کنایه های جنجالی «نور» به حکمتیار

  • انتشار: ۲۷ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 106716

عطا محمد نور والی پیشین بلخ، سخنان تهدید آمیز حکمتیار رهبر حزب اسلامی را اوج عقده و بیچارگی او عنوان کرد.

نور در واکنش به سخنان حکمتیار در صفحه فیسبوکش نوشت: مقاومت ما ایستادگی بود برای دفاع از وطن اما آن طرف حکمتیار هفتاد هزار فرزندان این وطن را قتل عام کرد.

وی افزود: ما هیچ گاه این میهن را ترک نکردیم و برای دفاع ازین سرزمین با بهای خون خود ایستادگی نمودیم، اما حکمتیار در آغوش بادارانش‌ در بیرون از کشور لمیده بود. مقاومت روایت بخشی از تاریخ کشور است، اما این آقای فراری روایت اش جز خشونت، نفرت، انزجار، قتل عام، مزدوری و صدا شدن برای بیگانه‌ها چه بوده است؟

نور بیان داشت: کسی که قدرت طلبی و غرور کاذب اش او را به قصاب کابل شهرت بخشید و آرمانش خلاصه شده بود به راکت پراگنی بالای کابل و ویرانی سرزمین، حکایت فرار کردن و شکست‌هایش زبان‌زد همه است. اما ما هیچگاه نه شکست خوردیم و نه هم فرار کردیم.

والی پیشین بلخ ادامه داد: همانگونه که با افتخار از مردم و سرزمین خود با مقاومت تاریخی و مقدس دفاع کردیم، فاتحانه وارد کشور شدیم و نظام نوین را پی‌ریزی نمودیم. اما حکمتیار پس ازسالها فرار و مسکن گزینی در دربارهای آن‌ سوی مرز، سر تسلیم فرونهاد و تاکنون در قصری که از بیت المال کرایه اش پرداخت می‌گردد، زندگی می‌کند.

نور با کنایه به این که حکمتیار از درون خانه کرایی حکومت که توان بیرون شدن از آنجا را ندارد طرح بر اندازی نظام را مطرح می‌‌کند، گفت: حکمتیار مطلع باشد همانگونه که مقاومت اول را پیروزمندانه به موفقیت رسانیدیم، مقاومت دوم را درصورت نیاز و برای دفاع از کشور و مردم شکل خواهیم داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟