کرونا در پاکستان/ تعطیلی مدارس بلوچستان و تدابیر شدید در گذرگاه‌های مرزی

  • انتشار: ۸ حوت ۱۳۹۸
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 79175

دولت پاکستان پس از تایید دو مورد ابتلا به ویروس کرونا در شهرهای اسلام آباد و کراچی مدارس ایالت بلوچستان را تعطیل و تدابیر پیشگیری در شهرهای مختلف از جمله گذرگاه‌های مرزی را تشدید کرد.

دستیار ویژه نخست وزیر این کشور از پاکستانی ها خواسته تا آرامش خود را حفظ کرده و در مقابله با ویروس کرونا با مسئولان هماهنگ باشند.

داکتر «ظفر میرزا» که روز گذشته از منطقه مرزی “تفتان” در جنوب غربی پاکستان، گذرگاه مشترک مرزی با میرجاوه ایران بازدید کرده بود، اعلام کرد: دو مبتلا به ویروس کرونا در شهرهای کراچی و اسلام آباد شناسایی شده و هم اکنون تحت مراقب هستند.

وی افزود که قرار است امروز طی نشست خبری ویژه، اقدامات انجام شده از سوی دولت پاکستان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین تدابیر آتی به مردم اعلام شود.

به نقل از ایرنا؛ براساس این گزارش، دولت ایالتی در بلوچستان پاکستان از بیم شیوع احتمالی کرونا، مدارس سراسر این ایالت را تعطیل کرده و این وضعیت تا ۱۵ روز آینده ادامه خواهد داشت.

رسانه های پاکستانی به نقل از مسئولان این کشور گفتند که دو شخصی که هم اکنون تحت مراقبت هستند اخیرا به ایران سفر کرده و پس از بازگشت ویروس کرونا در آنان تشخیص داده شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟