پیام همسر و مادر شهیدان سجادی به آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران

  • انتشار: ۱ سرطان ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 115373

بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بجبل الله جمیعا ولا تفرقوا

برادر مومن و انقلابی‌ام؛ جناب آیت‌الله رئیسی سلام علیکم!
انتخاب شایسته‌ی شما بعنوان رئیس جمهور و خادم ملت را به شما، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم.
با شناختی که از جنابعالی دارم، می‌دانم که بیش از پیش در راستای اهداف بلند اسلامی و انسانی و آرمان‌های انقلاب گام برخواهید داشت.

خبر پیروزی شما در عرصه انتخابات، نور امیدی در دلهای مستضعفان روشن کرده است.
برادر انقلابی‌ام!
توقع ما بعنوان کسانی‌که پا به پای شما از ابتدای انقلاب تا کنون حضور فعالانه داشته‌ایم اینست که به وضعیت “مهاجرین افغانستانی” مقیم ایران توجه ویژه نشان دهید و در جهت رفع مشکلات مهاجرین اقدامات عملی و انقلابی را آغاز کنید.
در جلساتی که قبلا در خدمت شما بودیم، چندین بار عرض کردم جامعه مهاجرین افغانستانی مقیم ایران از مشکلات بسیاری رنج می‌برد که اکثر این مشکلات براحتی قابل حل و فصل هستند.

ما پای آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی‌مان‌ ایستاده‌ایم و اینک پس از چهل سال همدلی و همراهی، از شما نه بعنوان رئیس جمهور، بلکه بعنوان برادری انقلابی و ادامه دهنده راه امام و شهدا، می‌خواهیم یکبار برای همیشه مشکلات جامعه دردمند و مستضعف مهاجر را مورد توجه قرار داده و بار دیگر امت واحده‌ای که امام خمینی از آن سخن می‌گفت را احیا کنید.

در آخر بعنوان خواهر مهاجرتان عرض می‌کنم، راهی دشوار پیش رو دارید و مسئولیتی سنگین بر دوش شما نهاده شده، اما بدانید آنها که در راه خدا گام برمی‌دارند و برای رضای او خالصانه تلاش می‌کنند، خداوند نیز آنها را تنها نخواهد گذاشت و در تنگناها مددکارشان خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
مرضیه ناصری، همسر و مادر شهیدان سجادی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟