پشت پرده معامله ترامپ و یک شبکه اجتماعی

  • انتشار: ۱۰ سرطان ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 115910

طبق گزارشات، شبکه اجتماعی پارلر و نمایندگان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، در حال بررسی ایده‌ای بودند که ترامپ را پس از ترک دفتر خود به عضوی فعال در این جایگاه تبدیل کنند. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه مشکلی پیش آمد، بر اساس گزیده‌ای از کتاب آینده مایکل ولف درباره آخرین روز‌های ریاست جمهوری ترامپ که در مجله نیویورک منتشر شده است، پلتفرم پارلر نمی‌خواست بدخواهان ترامپ را مسدود کند.

در ادامه آنچه اتفاق افتاده را به قلم ولف بخوانید:

یک نکته جالب توجه در مورد خانواده ترامپ، پیگیری بحثی بود که چند ماه قبل توسط دستیاران و خانواده او آغاز شد. نمایندگان ترامپ که با اعضای خانواده ترامپ کار می‌کردند، به پارلر، شبکه اجتماعی مورد حمایت باب مرسر و دخترش ربکا، نمایندگان راست افراطی و پشتیبان‌های بزرگ ترامپ مراجعه کرده بودند. آن‌ها پیشنهادی را مطرح کردند که ترامپ، پس از ترک دفتر، به عضو فعال پارلر تبدیل شود و بیشتر فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی را از توئیتر به آنجا منتقل کند. در عوض، ترامپ ۴۰ درصد از درآمد ناخالص پارلر را دریافت کند و این سرویس هر کسی را که درباره او منفی صحبت کند، مسدود کند.

معامله ترامپ و پارلر

پارلر که مورد استقبال کاربران محافظه کار قرار گرفته است، مدت‌ها است که خود را به عنوان یک شبکه اجتماعی معرفی می‌کند که به سختی مانند سایر سیستم عامل ها، تعدیل می‌شود، بنابراین تعجب آور نیست که بخواهد خط قرمز برای محتوا تعیین کند، حتی به درخواست مشهورترین کاربر بالقوه آن، احتمالا همین مورد باعث انجام نشدن معامله بین آن ها شده است.

شرکت پارلر به درخواست برای اظهار نظر درباره بحث‌های گزارش شده پاسخ نداده است. همچنین در ماه فوریه، BuzzFeed News در مورد مکالمات درباره احتمال افزایش تعامل ترامپ با پارلر گزارش داد و شرایط مختلف پیشنهادی را به اشتراک گذاشت، طبق گزارش BuzzFeed News پارلر به سازمان ترامپ پیشنهاد ۴۰ ٪ سهام این شرکت را ارائه داد، اما گزارشی در مورد Parler ارائه نداد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟