پروازهای کابل ـ استانبول از سر گرفته شد

  • انتشار: ۲۰ جوزا ۱۳۹۹
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 87634

شرکت هواپیمایی آریانا پروازهای خود را مجددا از فرودگاه کابل به استانبول و بالعکس از سر می گیرد.

سهیلا شالیزی، مسئول نمایندگی شرکت هواپیمایی آریانا در ترکیه و رئیس شرکت آریا توریزم اظهار داشت: با پیگیری‌های مسئولان این شرکت، موافقت مقامات بهداشتی و صدور مجوز پرواز از سوی اداره هواپیمایی کشوری ترکیه، پروازهای برنامه‌ای خود را مجددا از فرودگاه کابل به استانبول و بالعکس برقرار می‌کند.

وی افزود: این پروازها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روزهای جمعه هر هفته از فرودگاه بین المللی کابل به مقصد فرودگاه جدید استانبول و همچنین روزهای چهارشنبه هر هفته از فرودگاه ایسن ‌بوغای آنکارا به کابل انجام می‌شود.

شالیزی در ادامه تاکید کرد: شرکت هوایی آریانا افغان که پس از کاهش تدابیر و لغو محدودیت‌های اتخاذی به دلیل کرونا و همچنین درخواست مسافران و با هدف برآورد کردن نیازهای آن‌ها به مسافرت، تصمیم به از سرگیری پروزهای خود گرفته است. این هواپیمایی به عنوان یگانه شرکت هوایی ملی افغانستان تلاش می‌کند در کنار مسافران خود باشد. تخفیف برای دانشجویان افغان مقیم ترکیه برای تامین رفت و بازگشت آنها تدابیر لازم را مهیا ساخته اند.

به گفته وی این شرکت هواپیمایی دولتی افغانستان همچنین قرار است چند نفر را به عنوان مسئول رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خدمه پرواز بیفزاید.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟