پرت کردن جسد متوفی کرونایی به داخل رودخانه! + فیلم

  • انتشار: ۱۷ جوزا ۱۴۰۰
  • سرویس: بین المللگوناگون
  • شناسه مطلب: 114355

این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده است. تعداد بالای مبتلایان در کنار کمبود امکانات از جمله آمبولانس و کپسول‌های اکسیژن موجب افزایش تعداد قربانیان شده است. اما با افزایش تعداد قربانیان، مردم هند اکنون با بحران افزایش هزینه‌ها برای سوراندن مردگان مواجه شده اند.

افزایش هزینه سوراندن مردگان موجب شده تا برخی از مردم این کشور به دلیل عدم توانایی مالی در تامین این هزینه، جسد مردگان را در طبیعت رها کنند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه‌ای که دو مرد محلی در حال انداختن جسد یک متوفی کرونایی به داخل رودخانه هستند را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که یکی از آن‌ها لباس‌های مخصوص بر تن دارد جسد را ار روی پل به داخل رودخانه «راپتی» در ایالت اوتار پرادش پرتاب می‌کنند.

یک راننده که در حال عبور از روی پل بود با دیدن این صحنه ویدئویی از آن تهیه کرد. پس از انتشار گسترده این ویدئو، پولیس هند از شناسایی و دستگیری این افراد خبر داد. پولیس هویت دو مرد خاطی را «سانجای کومار» و «مانجوی کومار» اعلام کرده است. بنا به گزارش پولیس قربانی که هویتش «پِرِمنات» و اهل منطقه «سهوهراتگاد سیدهاراتهانگار» اعلام شده سه شنبه هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود که روز جمعه درگذشت.

بنا به این گزارش طبق آیین نامه کرونا در هند، جسد متوفی برای سوزانده شدن به خانواده اش تحویل داده شد، اما آن‌ها تصمیم گرفتند تا این جسد را در رودخانه بیندازند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟