وحشت صهیونیست ها از تهدیدهای نصرالله

  • انتشار: ۵ اسد ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 131980

یک جنرال صهیونیست با ابراز نگرانی از اظهارات اخیر دبیرکل حزب الله لبنان از مقامات دولت تل‌آویو خواست که تهدیدهای وی را جدی بگیرند.

به نقل از شبکه خبری المیادین، عاموس گلعاد، جنرال اسرائیلی و مدیر سابق اداره سیاسی و امنیتی وزارت جنگ دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی در واکنش به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل این جنبش گفت: تهدیدهای نصرالله باید جدی گرفته شود و برای آن آماده شد.

وی گفت: اگر حزب‌الله به میدان گازی مورد مناقشه “کاریش” حمله کند، ممکن است منجر به جنگی شود که ابعاد گسترده‌ای خواهد داشت.

در همین حال، “اسحاق بریک”، جنرال ذخیره اردوی رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: حزب الله حدود ۱۰۰ هزار موشک و صدها پهپاد دارد که آماده هدف قرار دادن اهداف راهبردی و سکوهای گازی “اسرائیل” هستند و این خطر ممکن است که اجرایی شود.

سخنرانی سید حسن نصرالله همچنین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است.

کارشناس امور عربی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتند: نصرالله نه تنها تهدید به حمله به کاریش کرد، بلکه تمام سکوهای گازی اسرائیل در دریای مدیترانه را نیز تهدید کرد.

سید حسن نصرالله دوشنبه شب در سخنانی درباره میدان گازی کاریش در منطقه مورد مناقشه لبنان و فلسطین اشغالی هشدار دارد که اقدامات حزب‌الله در خصوص میدان گازی کاریش منوط به تصمیم رژیم اشغالگر و آمریکاست.

نصرالله با بیان اینکه مقاومت لبنان هر هزینه‌ای را برای جلوگیری از استخراج نفت دشمن صهیونیست خواهد داد، تصریح کرد: ما مانع استخراج نفت دشمن خواهیم شد، حتی اگر جنگ صورت بگیرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟