واکنش کرزی به اظهارات وزیر امر به معروف طالبان

  • انتشار: ۲۷ عقرب ۱۴۰۰
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 124166

حامد کرزی؛ رییس جمهوری پیشین به اظهارات شیخ خالد حنفی؛ سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان که او را یکی از «مجرمان بزرگ» خوانده بود، واکنش نشان داد.

کرزی شامگاه روز (چهارشنبه، ۲۶ عقرب) در صفحه فیسبوک خود در یک پیام کوتاه نوشته‌است که در مورد اظهارات وزیر امر به معروف و نهی از منکر تبصره نمی‌کند؛ اما توصیه می‌کند که وحدت ملی، اتحاد و اتفاق راه ایجاد نظام ملی با عزت و با ثبات برای وطن عزیز است.

سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان در اظهاراتی حامد کرزی؛ رییس جمهوری پیشین، عبدالله عبدالله؛ رییس شورای عالی مصالحه دولت‌ اشرف‌غنی و فضل‌هادی مسلمیار؛ رییس پیشین مجلس سنا را «مجرمان بزرگ» خوانده که به گفته او اکنون از سوی طالبان مورد عفو قرار گرفته‌اند.

کرزی، عبدالله، کرزی و مسلمیار از چهره‌های هستند که در حال حاضر در کابل حضور دارند. عبدالله و مسلمیار تاکنون درباره اظهارات سرپرست وزیر امر به معروف و نهی از منکر طالبان واکنش نشان نداده‌اند.

طالبان با ورود به کابل، «عفو عمومی» اعلام کردند؛ اما گزارش‌های متعددی از انتقام‌جویی آنها از برخی مقام‌ها و نظامیان دولت پیشین منتشر شده‌است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟