واتس اپ ویژگی انتخاب کیفیت تصاویر را به کاربران عرضه می کند

  • انتشار: ۱۹ سرطان ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 116343

پیامرسان واتس اپ هفته گذشته در نسخه بتای خود ویژگی جدید کیفیت آپلود ویدئو را ارائه کرد که به کاربران امکان آپلود ویدئو در سه کیفیت مختلف را می‌دهد، اکنون این پیامرسان همین قابلیت را برای ارسال تصاویر هم آزمایش می‌کند.

ارسال تصاویر با بهترین کیفیت

همه محتوا‌های تصویری که کاربران در واتس اپ به اشتراک می‌گذارند، در حین ارسال فشرده سازی می‌شوند و کیفیت هایشان نیز تا حدی کاهش پیدا می‌کند، اما وب سایت WABetaInfo اعلام کرد که در نسخه بتای واتس اپ v2.21.14.6 قابلیت جدیدی ارائه شده که کاربران می‌توانند تصاویر را با بهترین کیفیت ارسال کنند. البته هنوز اینکه منظور واتس اپ از بهترین کیفیت به معنای عدم فشرده سازی کامل تصاویر است یا نوع دیگری از فشرده سازی بدون افت کیفیت مشخص نیست.

گوگل فوتوز هم گزینه‌هایی مختلف برای ارسال تصاویر در اختیار کاربرانش می‌گذارد، اما در میان این گزینه ها، یکی از آن‌ها کیفیت اصلی است که تصاویر را با کیفیت فایل اصلی و با همون وضوح ارسال می‌کند. در حال حاضر درباره کیفیت ارسال تصاویر در پیامرسان محبوب واتس اپ جزئیات و اطلاعات کاملی منتشر نشده، اما بدون شک این ویژگی برای کاربرانی که از واتس اپ برای ارسال تصاویرشان استفاده می‌کنند، مفید است.

در نسخه بتای واتس اپ، گزینه‌ای مشابه برای ویدئو‌ها هم وجود دارد و کاربران می‌توانند در بخش ذخیره سازی و داده (storage and data) در قسمت تنظیمات واتس اپ در سیستم عامل اندروید به آن دسترسی داشته و آن را فعال کنند. هنوز تاریخ مشخصی برای ارائه این ویژگی در نسخه iOS واتس اپ ذکره نشده و البته هنوز هم مشخص نیست که ویژگی انتخاب کیفیت آپلود تصاویر و ویدیو‌ها چه زمانی به صورت عمومی در اختیار همه کاربران این پیامرسان محبوب در سراسر دنیا قرار بگیرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟