واتس اپ با ترس از دست دادن کاربران در سیاست خود تجدید نظر کرد

  • انتشار: ۱۸ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 112318

پیامرسان واتس اپ اعلام کرد کسانی که قانون سیاست حریم خصوصی این شرکت را نپذیرفته اند با رد کردن این به روز رسانی می توانند همچنان از این برنامه استفاده کنند.

به نقل از ایندیانا تایمز؛ پیامرسان واتس اپ گفت که مهلت پذیرش تغییر در به روزرسانی سیاست حفظ حریم خصوصی آینده خود که تاریخ آن ۱۵ می‌ بود را لغو کرده است.

این پیام رسان متعلق به فیسبوک، به دنبال خشم کاربران، این به روزرسانی را از فوریه به می‌به تعویق انداخت. اگر شما کاربری هستید که هنوز شرایط به روزرسانی جدید سیاست حفظ حریم خصوصی واتس اپ را نپذیرفته اید، خبر خوب این است که می‌توانید بدون حذف حساب کاربری یا از دست دادن اطلاعاتتان، آن را رد کنید.

سخنگوی این شرکت گفت: اکثر کاربران شرایط جدید خدمات را پذیرفته اند. برای کسانی که هنوز آن‌ها را قبول نکرده اند، واتس اپ طی چند هفته آینده یادآوری‌های بعدی را ارسال می‌کند، که در نهایت پایدار خواهد ماند.

واتس اپ پس از به تعویق انداختن این به روز رسانی در ماه فوریه، یک سری توضیحات و اطمینان را به کاربران داده که این سیاست فقط در چت‌ها و حساب‌های تجاری اعمال می‌شود و بر حریم خصوصی پیام‌های شخصی تأثیر نمی‌گذارد. این پیامرسان هنگامی که برای اولین بار از این به روزرسانی خبر داد، با خروج کاربران از این برنامه و عضویت در برنامه‌های رقیب روبه‌رو شد. در نتیجه، این حرکت کاربران با تعویق این سیاست همراه بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟