هیلاری کلینتون به فروشندگی روی آورد!

  • انتشار: ۱۶ عقرب ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 123738

هیلاری کلینتون که اخیرا قول داد هیچ‌گاه صحنه سیاسی آمریکا را ترک نکند به فروش اقلامی مضحک در سایت حامیان خود روی آورده است.

او که در رقابت با دونالد ترامپ متحمل شکستی سنگین شده بود برای تامین هزینه‌های فعالیت‌های سیاسی و تبلیغاتی خود به کمک‌های طرفدارانش نیاز دارد.

کمیته اقدام سیاسی هیلاری کلینتون با راه اندازی یک سایت، PAC، اقدام به فروش محصولاتی کرده که برخی از آنها او را با تمسخر عمومی روبرو کرده‌اند.

یک سرهمی نوزادی از جمله کالاهایی است که برای فروش به افرادی که مایلند از تلاش‌های هیلاری برای «مقاومت در برابر قلدری، نفرت، دروغ‌پردازی و تفرقه‌انگاری» حمایت کنند، عرضه شده است.

«But Her Emails» ، اما ایمیل‌های او، یادگاری بامزه دیگری است که عرضه شده و به رقابت انتخاباتی او او با ترامپ اشاره دارد؛ [ترامپ زمانی که در گفتگوهای انتخاباتی با اتهامی روبرو شد که برای آن پاسخی نداشت بلافاصله به جای پاسخ به آن اتهام به ماجرای ایمیل‌های خصوصی هیلاری اشاره کرد و از آن پس این اصطلاح وارد فرهنگ عامیانه آمریکایی‌ها شد.]

روز جمعه، این سیاستمدار  از اضافه شدن چندین محصول جدید به فروشگاه خود خبر داد و تاکید کرد که تا زمانی که این محصولات باقی مانده باشند، خیرین و طرفداران می‌توانند آن ها را خریداری کنند.

تی‌شرت‌ها و کیف‌هایی که با تصویری قدیمی از هیلاری تولید شده‌اند از جمله این کالاها هستند؛ برخی تحلیلگران این اقدام او را نشانه‌ای از قصد دوباره او برای ورود به عرصه دانستند.

هیلاری محصولات جدید خود را در اینستاگرام اعلام کرد که با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران روبرو شد. این سایت از سال ۲۰۱۷ حدود ۹۶۵ هزار دالر جمع آوری کرده است.

این مبلغ تقریبا معادل هزینه‌ای است که شرکت وال استریت برای ۵ ساعت سخنرانی این سیاستمدار قدیمی قبل از پایان کار سیاسی دونالد ترامپ هزینه می‌کرد.

منبع: همشهری انلاین

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟