هشدار مجدد مجری فاکس‌نیوز درباره نسخه‌پیچی جدید ترامپ/ با مصرف این دارو می‌میرید!

  • انتشار: ۳۱ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 86403

نیل کاووتو، مجری فاکس نیوز، به دنبال اظهارات جنجال برانگیز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر توصیه مصرف داروی ضدمالاریا با نام هیدروکسی کلروکین به منظور مقابله با کرونا، به تماشاگران برای چندمین بار درباره مصرف این دارو هشدار داد.

ترامپ پیش از این در پاسخ به هشدارهای کاووتو و کارشناسان بهداشت درباره اظهار نظرش در خصوص مصرف داروی ضدمالاریا برای پیش‌گیری از کرونا، با اشاره به آنکه بیشتر پزشکان صحبت‌های او را تصدیق می‌کنند، گفته بود: «دارویی که معرفی کردم ایمنی و امنیت بالاتری به بدن می‌بخشد.»

اما مجری فاکس نیوز در برنامه خبری امروز خود برای بار چندم به مردم هشدار داد به صحبت‌های ترامپ توجه نکنند و از مصرف این دارو برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بدون مشورت با پزشک خود اکیداً خودداری کنند.

او در ادامه بیان کرد این دارو برای معالجه مالاریا، لوپوس و رماتیسم عارضه‌ای به همراه ندارد اما براساس به پژوهش‌های متعدد و گفته‌های سازمان غذا و دارو آمریکا، هیچ تاثیری برای پیشگیری یا درمان ویروس جدید کرونا از این دارو مشاهده نشده است.

در آخر این مجری مشهور برای چندمین بار هشدار داد: « اگر جز افراد آسیب‌پذیر هستید و این دارو را به تجویز ترامپ مصرف می‌کنید، این دارو شما را به کشتن خواهد داد. بازهم تاکید می‌کنم با مصرف این دارو می‌میرید.»

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟