هشدار روسیه درباره وضعیت مرز‌های افغانستان و تاجیکستان

  • انتشار: ۷ جدی ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 125737

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در دیدار با «امامعلی رحمان‌» رئیس جمهوری تاجیکستان هشدار داد، وضعیت موجود در مرز افغانستان و تاجیکستان نگران کننده است.

پوتین تصریح کرد که روسیه برای تقویت توانمندی دفاعی تاجیکستان با این کشور همکاری می کند و مسکو روابط با دوشنبه را در همه عرصه ها گسترش می دهد.

رئیس جمهوری تاجیکستان هم در این دیدار به نوبه خود با اشاره به گسترش روابط دوشنبه و مسکو در عرصه های مختلف از جمله همکاری های روسیه و تاجیکستان در حوزه های دفاعی و نظامی خاطرنشان کرد که مسکو و دوشنبه در عرصه بین المللی نیز با یکدیگر تعامل دارند.

«والری سمریکوف» معاون دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی نیز اخیرا گفت، وضعیت در مرز افغانستان و تاجیکستان تا حد زیادی به این بستگی دارد که مقامات افغانستان تا چه حد می توانند اوضاع داخل کشور را کنترل کنند و چه سیاستی را با جهان اتخاذ کنند.

تاجیکستان طولانی‌ترین مرز با افغانستان را دارد.

تاجیکستان یکی از شش کشور عضو سازمان پیمان امنیت جمعی است و بازگشت طالبان به قدرت در افغانستان، سبب نگرانی این کشور شده است. تاجیکستان همچنین از مداخله گروه‌های تندرو در خاک خود و موج گسترده ورود آوارگان بیمناک است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟