نیرنگ هاى روستایى و جهان فریبانه طالبان !

  • انتشار: ۱۹ جدی ۱۴۰۰
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 126197
طالبان

طالبان بدوى و ددمنش، در این دور از حاکمیت شان، مزورانه تلاش دارند وانمود کنند که از گذشته عبرت گرفته اند و راه و رسم حکومتدارى را بلد شده اند. از این رو مانور هاى کاذب خبرى به راه مى اندازند تا سیماى زشت و سیاه شانرا در افکار عمومى، بهتر جلوه دهند.

مثلاً با برچیدن چند متر از سیم خاردارِ نصب شده توسط ارباب شان پاکستان در خط دیورند، میکوشند ژست ملى بودن و وطندوستى را تبارز دهند. در حالیکه همه میدانند که تا خرخره در غلامى و چاکرى آى اس آى غرق اند و آب را بدون اجازه جرنیل ها و کرنیل هاى آفتاب زده پنجابى نوشیده نمیتوانند. تمام کشور را در کام اسلام آباد فرو برده اند اما ظاهراً روى خط دیورند ملاحظه دارند. مگر فیض حمید رئیس آى اس آى اشغال کابل و جنگ پنجشیر را مدیریت و رهبرى نکرد. این ها خیمه شب بازى هاى نوکر و بادار است و بس.

حالا هم استاد فیض الله جلال را دستگیر کرده اند تا هیاهویى در رسانه ها و شبکه هاى اجتماعى بپا شود. نهاد هاى حقوق بشر صدا بلند کنند و سازمان هاى بین المللى رهایى استاد جلال را مطالبه کنند. بعد رهبرى اداره طالبان او را رها کند و نشان دهد که به آزادى بیان، حقوق مدنی، افکار عمومی و تعامل با جامعه جهانى احترام دارند و متعهد اند. بدون تردید تا چند روز دیگر استاد جلال رها ساخته خواهد شد و طالبان از این مانور تبلیغاتى بهره بردارى خواهند کرد.

صد البته که رهایى استاد فیض الله جلال، آرزوى همه ماست. اما این را هم نمیتوان کتمان نمود که ایشان قربانى شگرد عوام فریبانه و جهان فریبانه سازمان یافته طالبان مزدور و مزور شده.

محمد عارف منصوری

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟