نه به صلح امریکایی!

  • انتشار: ۲۴ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 85789

امریکا؛ این بتگر و بت تراش اصلی طالب و حقانی و داعش، از زمانی که از صلح در افغانستان گفته؛ دولت، ضعیف تر و شبه نظامیان قوی تر شده اند.

حکایت صلح امریکایی ما بی شباهت به داستان صلح امریکایی خاور میانه نیست که هر روز طرف فلسطینی صلح می خواهد و به طرف اسرائیلی زمان بیشتری برای اشغال داده می شود.

یکی در جایگاه بالاتر از اتاق فرمان ارگ نشسته که به رئیس جمهوری که خود بر گرده ملت تحمیل کرده می گوید: در آخر پیام تسلیتت بگو بار دیگر از طالبان می خواهم که صلح کنند!

به عبدالله، آن اپوزیسیون دست آموز همیشه بازنده می گوید: از صلح استقبال کن و از دولت موقت حرف بزن.
به کرزی، آن شاه دزد تاریخ افغانستان می گوید: در پیامت بگو که راه حل، گفتگوهای بین الافغانی است.
به دادگاه این کشور می گوید: عاملان این همه کشتار را آزاد کن.
آقای رئیس جمهوری ده درصدی!
دلیلی محکمتر از کشتار نوزادی که تنها یک ساعت عمر داشت برای مقاطعه روند صلح می خواهید؟
مقاطعه کنید. صلح امریکایی را رد کنید. بگذارید زلمی ذلیلزاد، ذلیل تر شود، دفتر قطر از کار بیفتد و سرنوشت این جنگ مبهم را مقاومت مبتنی بر اهداف روشن، تعیین کند.

جناب آقای غنی!
این روزها مبلغان بی شمار، معاون و معاون زادگان، وزیر و وزیر زادگان، مشاور و مشاور زادگانی که از دولت ناتوان شما نان می خورند تلاش دارند شما را منجی و موفق جلوه دهند. واقعیت این است که شما شکست خورده اید. در برابر طالب، در برابر امریکا، در برابر اپوزیسیون. بیایید و با مقاطعه روند صلح، با مردم و با سربازان این کشور باشید.

معامله انتخابات هم که گذشت و اگر تا امروز گروگان واشنگتن بودید حالا که سرنوشت پنج سال آینده تان روشن شده، یکبار صف مردم را امتحان کنید.

شجاع محسنی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟