ناگفته هایی از همسر سابق ولادیمیر پوتین

  • انتشار: ۷ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: گوناگون
  • شناسه مطلب: 58931

لیودمیلا همسر سابق پوتین هیچ وقت از پذیرفتن مسئولیت به عنوان بانوی نخست روسیه خشنود نبود زیرا هیچ علاقه‌ای به سرشناس بودن نداشت.

اطلاعات بسیار اندکی درباره زنده گی خانواده رئیس جمهور روسیه وجود دارد، به خصوص همسر پیشین او لیودمیلا اوکریتنایا که با پوتین اوایل دهه ۸۰ آشنا شد.

اوکریتنایا مهماندار طیاره ایرفلوت بود، بنا بر اعلام بیزینس اینسایدر او زبان‌های فرانسه، هسپانیایی و جرمن رو به خوبی صحبت می‌کند، آنها در سال ۱۹۸۳ ازدواج کردند.

در دهه 90 میلادی پوتین کار برای دولت را آغاز کرد و این زن به ناچار از رویاهای خود به خاطر بلند پروازی‌هایی پوتین دست کشید.

به نوشته آریانا،بد نیست بدانید که لیودمیلا هیچ وقت از پذیرفتن مسئولیت به عنوان بانوی نخست روسیه خشنود نبود زیرا هیچ علاقه‌ای به سرشناس بودن نداشت.

او به پوتین گفت چیزی از عمر زندگی مشترک ما باقی نمانده و علتش هم این است که ما آن قدر که باید، همدیگر را نمی‌بینیم.در نهایت در سال ۲۰۱۳ این زوج رسماً از هم جدا شدند.

پس از آن لیودمیلا در سکوت خبری زندگی پنهانی خود را گذراند تا اینکه یکباره در سال ۲۰۱۶ ازدواج مجدد او با مردی به نام آرتور اوکرتنی رسانه‌ای شد. این مرد ۲۰ سال از او کوچکتر بود.

قابل ذکر است، آنها خانه ای به قیمت ۷٫۴۶ ملیون دالر در فرانسه خریداری کردند و در آنجا زنده گی آرام خود را سپری می‌کنند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟