میهمان ناخوانده‌ای که پارلمان اسپانیا را به هم ریخت/ فیلم

  • انتشار: ۳ اسد ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 117265

حضور یک موش صحرایی در جلسه پارلمان منطقه خودمختار اندلس اسپانیا سبب شد تا جلسه پارلمان برای مدتی موقت تعطیل شود.

ورود یک موش صحرایی به پارلمان منطقه خودمختار اندلس در شهر سویل «Seville» و پریدن آن به پا‌های اعضای پارلمان، سبب شد تا آن‌ها وحشت زده شوند.

این موش بازیگوش درست زمانی که اعضای پارلمان می‌خواستند تا در خصوص مسأله‌ای مهم در ارتباط با منطقه اندلس رأی بدهند، سر و کله اش پیدا شد. اعضای پارلمان اسپانیا در حال بررسی این مسأله بودند که آیا «سوزانا دیاز» رئیس جمهور سابق اندلس را به عنوان سناتور این منطقه انتخاب کنند که این اتفاق افتاد.

پس از مشاهده این مهمان ناخوانده، صدای جیغ برخی از حاضران بلند شد و موش همچنان در زیر صند‌ها و میز‌های پارلمان جولان می‌داد.

مارتا بوسکه، رئیس پارلمان که ماسک به صورت زده بود، خود نیز در ابتدا از دیدن این صحنه شوکه شده بود؛ اما سپس تلاش کرد تا آرامش اعضای پارلمان را حفظ کند. برخی از مقامات در همین اثنا ترجیح دادند تا صحن مجلس را ترک کنند. شاهدان حادثه به خبرنگاران محلی گفتند این موش از اندازه قابل توجهی برخوردار بود.

البته پس از پایان این هرج و مرج در پارلمان منطقه خودمختار اندلس، نمایندگان به کارشان بازگشتند و سوزانا دیاز رسما به عنوان سناتور سوسیالیست این منطقه منصوب شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟