ممانعت صهیونیست‌ها از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه

  • انتشار: ۲۹ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 113184

به گزارش تسنیم به نقل از الجزیره، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ورود کمک‌ها به غزه از طرق گذرگاه «کرم ابوسالم» جلوگیری می‌کند.

«آنروا» از اشغالگران خواست که امکان رسیدن کمک‌های بشردوستانه و کارکنانش را به غزه در اسرع وقت به موجب تعهدات به قانون بین المللی فراهم کند.

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) موافقت لازم برای ارسال کمک‌های بشردوستانه با هدف کمک رسانی به جنگ زدگان شامل افراد در معرض خطر مانند زنان باردار، کودکان، معلولان و بیماران خاص و سالخوردگان را با وجود نیازهای فراوان با گذشت ۹ روز از جنگ به دست نیاورده است.

«تمارا الرفاعی» مدیر ارتباطات راهبردی آنروا تاکید کرد: «آنروا» منتظر موافقت فوری طبق سازوکارهای معمول برای عبور به غزه است.

«عدنان ابوحسنه» مشاور رسانه‌ای آنروا اعلام کرد: اسرائیل مانع محموله‌های مواد غذایی شده است و با ورود پنج محموله سوختی فقط موافقت کرده است. کمک‌های غذایی باید برای ساکنان غزه ارسال شود.

وی افزود: گشودن گذرگاه انسانی برای رسیدن کمک‌ها به غزه یک نیاز مبرم است. کمک‌های غذایی باید وارد غزه شود.

مشاور رسانه‌ای آنروا اعلام کرد: ما جدیدترین موقعیت خودمان به منظور جلوگیری از هدف حمله قرار گرفتن‌مان به اسرائیل داده‌ایم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟