ملکه انگلیس دور حاکم دبی را خط کشید

  • انتشار: ۱۷ میزان ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 122122

روزنامه دیلی میل گزارش کرد، در پی افشای دسیسه محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی برای جاسوسی از تلفون همراه همسر سابقش و برخی از نزدیکان او از جمله وکیلش، ملکه انگلیس حضور او در جایگاه ویژه میهمانان خاندان سلطنتی وینزور در یک مسابقه اسب دوانی مشهور را ممنوع کرده است.

به نقل از روزنامه دیلی میل، ملکه انگلیس دیگر قصد میزبانی از شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم ۷۲ ساله دبی در محل جایگاه ویژه خاندان سلطنتی انگلیس و مهمانانش در رقابت اسب دوانی شهر “ازکات” را ندارد.

این اتفاق بعد از آن می افتد که قاضی دادگاه انگلیس طی حکمی تایید کرد که این حاکم دبی با استفاده از جاسوس افزار پگاسوس که ساخت شرکت اسرائیلی ان.اس.او است، از تلفون همراه همسر سابق خود هیا بن الحسین، خواهر ناتنی عبدالله دوم پادشاه اردن و تلفونهای همراه برخی از نزدیکان او از جمله وکیلش که یکی از اعضای حزب محافظه کار انگلیس است، جاسوسی کرده است.

به این ترتیب حاکم دبی به رغم سابقه چندین ساله تعاملش با خاندان سلطنتی انگلیس دیگر جایی در کنار الیزابت دوم، ملکه خاندان وینزور در جایگاه ویژه تماشاچیان رقابت اسب دوانی ازکات نخواهد داشت.

به گزارش میل آنلاین، کاخ سلطنتی باکینگهام انگلیس از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کرد اما گزارشها حاکی از آن هستند که خاندان سلطنتی انگلیس این تصمیم را بعد از بالا گرفتن درخواستها از ملکه برای خودداری از دیده شدن در کنار حاکم دبی و با هدف دور کردن ملکه از حاکم دبی بعد از بروز این رسوایی اتخاذ کرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟