مقاومت فلسطین و لبنان در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند

  • انتشار: ۱۹ ثور ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 130364

منابع یاد شده گفتند: با توجه به رویکرد فریبکارانه دشمن اشغالگر غدار ، نیروهای مقاومت در نوار غزه سطح آمادگی نظامی خود را افزایش داده اند.

مقاومت لبنان نیز چندی پیش اعلام کرد که به موازات اعلام آغاز رزمایش از سوی دشمن اشغالگر در آمادگی کامل بسر خواهد برد.

مقاومت لبنان تاکید کرد که تشکیلات جهادی اش در طی چند هفته گذشته رزمایش خاموش و بی سر و صدا برگزار کردند.

از سوی دیگر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز در سخنرانی خود در روز جهانی قدس رژیم اسرائیل را تهدید و اعلام کرد: وقتی رزمایش های اسرائیل آغاز شود ما در بالاترین سطح از آمادگی قرار خواهیم گرفت و هر گونه اشتباه

یا حماقت از سوی آن رژیم با واکنش سریع و مستقیم ما مواجه خواهد شد.

رسانه های گروهی اسرائیل دیروز خاطرنشان کردند که ارتش اشغالگر اسرائیل در بحث و بررسی های صورت گرفته در نشست های نهادهای امنیتی و نظامی خواستار ” عدم انجام عملیات نظامی در غزه ” شده ا ست .

رسانه های مزبور از رزمایش صهیونیست ها که دیروز (یکشنبه) آغاز شد به عنوان بزرگ ترین رزمایش در تاریخ اسرائیل نام بردند که تحت عنوان ” ارابه های آتش ” برگزار می شود.

در همین راستا رسانه های گروهی اسرائیل تاکید کردند که نفتالی بنت نخست وزیر و بنی گانتس وزیر اطلاعات رژیم اشغالگر قدس موضوع واکنش اسرائیل به عملیات فلسطینیان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رسانه های مزبور فاش کردند : شکاف مهمی میان بنت و گانتس وجود دارد زیرا بنت خواستار انجام حمله تهاجمی در نوار غزه است اما گانتس و ارتش و شاباک به او گفتند که هم اکنون غزه هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد و لازم نیست غزه را

وارد این رویداد نماییم .

این رزمایش قرار بود در سال گذشته برگزار شود اما به دلیل شعله ور شدن آتش نبرد ” سیف القدس ” ( شمشیر قدس ) میان رژیم صهیونیستی با غزه لغو شد . در این رزمایش نبرد در میدان های مختلف و نحوه مقابله با حملات موشکی از جبهه

های متعدد شبیه سازی شده است و بنابر آنچه که قرار بود در سال گذشته برگزار شود، پیش بینی می شود این رزمایش یک ماه طول بکشد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟