مایکل کوهن: ترامپ در مراسم تحلیف بایدن شرکت نمی‌کند

  • انتشار: ۱۹ عقرب ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 97621

وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ پیش‌بینی کرد او پیش از مراسم تحلیف بایدن کاخ سفید را ترک کند و دیگر هرگز به آنجا بازنگردد.

به گزارش خبرگزاری اطلس پرس به نقل از روزنامه هافینگتون پست، “مایکل کوهن”، وکیل شخصی و کارچاق کن پیشین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفته است ترامپ احتمالا برای تعطیلات ماه آینده به مناسبت کریسمس، کاخ سفید را ترک می‌کند و هرگز باز نمی‌گردد.

مایکل کوهن در این خصوص توضیح داد که این کار ترامپ به خاطر این نیست که می‌خواهد به “جو بایدن” مجوز ورود به کاخ سفید را بدهد.

کوهن که پیش از پشت کردن به ترامپ در سال ۲۰۱۸، سال‌ها برای او کار می‌کرد، افزود: ترامپ نمی‌تواند اجازه دهد دوربین‌ها از او در آن مراسم به عنوان بازنده تصویر برداری کنند، چون ترامپ نمی‌تواند باخت را بپذیرد، پس مجبور شد یک نظریه توطئه در توجیه این مسئله مطرح کند.

کوهن در مصاحبه دیگری گفت: “دونالد ترامپ نمی‌تواند این حقیقت را بپذیرد که باخته است، برای او این به مثابه آن است که بازنده خوانده شود و این بدترین چیز در جهان است، همان چیزی که واقعاً میتوان او را نامید. در نتیجه، ترامپ حتی پس از ترک سمت ریاست جمهوری، همچنان نتایج انتخابات را به چالش خواهد کشید تا به دولت جدید لطمه بزند.”

کوهن پیش بینی کرد ترامپ قصد دارد شرکت رسانه‌ای خودش را به راه اندازد؛ وی در سال ۲۰۱۵ چنین قصدی داشت. کوهن افزود: “ترامپ قصد دارد هر روز آشوب‌های جدیدی با انتشار اطلاعات جعلی بیشتری به راه اندازد که خاری در چشم، جوبایدن باشد. “

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟