فلسطین: جامعه جهانی در برابر جنایات اسرائیل سکوت میکند

  • انتشار: ۱۰ اسد ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 132057

وزارت امور خارجه فلسطین، دولت غاصب اسرائیل را مستقیما و به طور کامل مسئول کشتار وحشیانه فلسطینیان دانست و اعلام کرد که نگاه به قربانیان این جنایات تنها به عنوان یک سری اعداد و ارقام نمی‌تواند فاجعه و درد خانواده‌های فلسطینی در نتیجه از دست دادن پدران و پسرانشان را بیان کند.

به نقل از النشره،‌ وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه خود تاکید کرد که جامعه بین المللی با کنار گذاشتن مسئولیت‌های خود در قبال تخلفات و جنایات اسرائیل و شهرک نشینان آن و اکتفا به تنها برخی مطالبات یا ابراز نگرانی و نارضایتی یا محکومیت‌ها، رژیم صهیونیستی و نهادهای مختلف آن را در استمرار ارتکاب جنایات بیشتر تشویق کرده است.

این وزارتخانه در بیانیه خود به چندی از جنایات رژیم صهیونیستی از جمله: شهرک سازی، قتل، تخریب خانه‌ها و پاکسازی قومی، و اعمال بدترین اشکال نژادپرستی نفرت انگیز علیه شهروندان فلسطینی اشاره کرد.

وزارت امور خارجه فلسطین خاطرنشان کرد: هفت سال از جنایت سوزاندن خانواده “دوابشه” به دست شبه‌نظامیان، باندهای افراطی صهیونیستی شهرک نشینان و عناصر تروریستی آنها می‌گذرد، جنایتی که وجدان‌های زنده و آزاده را در سراسر جهان تکان داد.

این وزارتخانه ادامه داد: با اینکه این جنایت با سرپوش‌های رسمی اسرائیل صورت گرفت، جامعه جهانی هیچ تحرک و اقدامی در این زمینه انجام نداد و این به جز تشویق اسرائیل و افراطی‌های صهیونیست به خشونت و ارتکاب جنایات بیشتر به چیز دیگری منتهی نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است: هیچ تحقیقات جدی از سوی اسرائیل در مورد جنایات علیه فلسطینی‌ها وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، تقلیل یافته، غیرجدی و دستکاری شده هستند که باید با واکنش جامعه جهانی روبره رو می‌شد که این امر صورت نگرفته و جامعه جهانی در این زمینه تنها سکوت کرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟