فریب خورده ها

  • انتشار: ۱۶ جوزا ۱۴۰۱
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 130938

طالبان چون خود شان از سیاست نفوذ در داخل نظام استفاده کرده و نظام و تمام کشور‌ را اشغال کردند هرگز به افغانستانی ها اعتبار نمی‌کنند و مطمین باشید همه چیز را بین افغان های خود شریک می‌کنند و بس.

با در‌ نظر داشت این اصل از برگشتن اشرف غنی و پیوستن وی با طالبان تا حتی پلوشه حسن، شینکی کروخیل و حسینه صافی که زمانی مدافعین حقوق زنان در دوران جمهوریت بودند تعجب نکنید.

انگشت حیرت و حسرت را برای این زیر دندان بگیرید که منیره یوسف زاده هم شوق دارد برگردد و هنوز که هنوز است حبیبه سرابی و سیما سمر، سپنتا و امثال اینها فکر میکنند جامعه جهانی برای حکومت فراگیر بر طالبان فشار وارد کند تا تالبان حکومت فراگیر بسازد.

فورمول بسیار ساده است و نتیجه آن هم واضح و روشن !جنگ را با همین طرز تفکر باختید و باخت جنگ به معنای باخت همه چیز است.
حالا اینکه طالب چی جور می‌کند و نام کشور و زبان کشور چی است؟ و آیا طالبان نکتایی پوش شما که روز ها و شب ها برای شان لابی گری میکردید دوباره با طالبان می‌پیوندند؟ یا اینکه هنوز هم برای فریب شما در غرب همسایه تان میشود؟ و برای طالب لابی‌گری می‌کند به بازنده جنگ چی ربطی دارد؟

شما ها فریب خورده های بازنده درب باخت و فریب خوردن تان هنوز هم باز است! چگونه انتظار تغییر وضعیت را دارید؟

بازنده های خوشباور و به برداشت اشرف غنی، کرزی و حقانی و ملا غنی فارسی‌وان لوده‌گک بروید و کناب های هابس و روسو را بخوانید اینجا سرزمین پته خزانه است!

احمد سیر لعلی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟