فریب اخبار کذب طالبان را نخوریم

  • انتشار: ۱۰ عقرب ۱۴۰۰
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 123395

گروه طالبان دیروز نهم عقرب از ارسال اولین محموله‌ جلغوزه افغانستان از طریق دهلیز هوایی به چین خبر داد. این خبر را چند رسانه و نشریه معتبری مثل «هشت‌ صبح» به همین شکل گزارش دادند. خبر صادرات اولین محموله جلغوزه افغانستان به چین از طریق دهلیز هوایی، یکی از هزاران دروغ طالبان است که به خورد مردم افغانستان دادند. عده‌ای بی‌خبر از همه جا ذوق‌زده شدند که گویا طالبان فعالیت اقتصادی انجام داده و محاصره اقتصادی را شکسته‌اند.

رسانه‌های محترمی که این دروغ طالبان را باور کرده‌اید! انتقال جلغوزه افغانستان از طریق هوایی در ۱۵ عقرب سال ۱۳۹۷خورشیدی با ارسال ۲۰ تن جلغوزه به چین آغاز شد. این خبر را خود روزنامه هشت صبح هم در ۱۶ عقرب سال ۱۳۹۷خورشیدی گزارش داد. از آن پس صادرات جلغوزه افغانستان همه ساله از طریق دهلیز هوایی به چین ادامه داشته است.

فریب اخبار دروغین و کذب طالبان را نخوریم؛ این گروه پس از این، تمام پروژه‌های تمام و نیمه‌تمام گذشته را دوباره به نام خود افتتاح خواهند کرد. طالبان مبتکر هیچ‌گونه فعالیت اقتصادی، سیاسی، بازسازی و اجتماعی نیستند. تنها نبوغ طالبان در بمب‌گذاری، ترور، انتحار و تخریب است. آیا واقعیت غیراز این است؟

محمد مرادی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟