فرمانده امنیه غزنی: ترفیع رتبه های نظامی اخیر در وزارت داخله بر اساس واسطه و پول است

  • انتشار: ۳۰ اسد ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 15044

امین الله امرخیل فرمانده امنیتی غزنی، وزارت داخله، ارگ و شورای امینت ملی را متهم به بی عدالتی می کند او می گوید؛ مقرری ها و ترفیعات اخیر در وزارت داخله ناعادلانه است و این ترفیعات بر اساس روابط و یا بدل پول انجام شده است.

جنرال امرخیل می گوید: در وزات داخله تنها افسرانِ ترفیع می کنند که با مقام های این وزارت پیوند های حزبی و  سیاسی دارند و یاهم معاملات پولی انجام میدهند.

در خبرنامه ای که  از سوی دفتر رسانه های قوماندانی امنیه ولایت غزنی به نشر رسیده است، آمده است که  وزارت داخله ترفیعات و مدال ها  را براساس روابط  تنظیمی  و در بدل پول توزیع می کند و در این بخش عدالت وتوانایی رعایت نمی شود.

جنرال امرخیل می افزاید: در حال حاضر شمار زیادی از افسران و جنرالان بی واسطه  در وزارت داخله حضور دارند که  شب و روز خود را در سنگر های دفاع از وطن  سپری می کنند؛ اما طی 15 سال گذشته یک بار هم  ترفیع نکرده اند.

وی، اظهار تاسف می کند که وزارت داخله، شورای امنیت ملی و ارگ ریاست جمهوری  با این بی عدالتی نهادهای امنیتی را سیاسی ساخته اند که به گفته امرخیل  این جفای بزرگ از چشم مردم پنهان نخواهد شد.

مسولان وزارت داخله تاکنون در مورد انتقاد های قوماندان امنیه ولایت غزنی چیزی نگفته اند.

این در حالیست که دو روز پیش ده ها افسر و جنرال وزارت داخله به مناسب تجلیل از نودو هفتمین سالروز استرداد استقلال کشور در کنار ترفیعات با اهدای مدال های عالی دولتی تقدیر شدند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟