فرماندهان صهیونیست از نتانیاهو خواستند آتش بس اعلام کند

  • انتشار: ۲۶ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 112908

به نقل از سایت عبری زبان واللا نیوز، فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی از مسئولان این رژیم خواستند عملیات نظامی علیه غزه را متوقف کرده و  آتش بس اعلام کنند.

این سایت خبری افزود: «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس»، وزیر جنگ او در ظاهر خود را متعهد به ادامه حملات می‌دانند، ولی در مذاکراتی که بین فرماندهان ارشد این رژیم و نخست وزیر شکل گرفته است این فرماندهان از نتانیاهو خواستند که از ادامه حملات نظامی دست بردارد.

یک فرمانده نظامی که نخواست نامش فاش شود به این منبع رسانه‌ای گفته است «در صورت استمرار حملات، اسرائیل بهای آن را خواهد پرداخت. همچنین هیچ‌کس تمایلی به شروع حمله زمینی ندارد، چرا که سیستم دفاعی ما از قدرت حماس در نبرد زمینی هراس دارد».

این مسئول نظامی در ادامه صحبت‌هایش اذعان کرد اثر بخشی حملات به غزه کاهش یافته است.

طبق گفته منابع صهیونیستی مشروعیت رژیم اشغالگر در حمله به غزه نیز زیر سوال رفته است، همچنین «محمد الضیف»، فرمانده شاخه نظامی حماس پس از تصمیم به پرتاب موشک به نقاط مختلف اراضی اشغالی موفق شد معادله جدیدی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند.

طی دو روز گذشته رژیم صهیونیستی با هر کشور و سازمان بین‌المللی که می‌توانسته است تماس گرفته تا از شلیک موشک به اراضی اشغالی جلوگیری شود.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از بیش از ۱۰۰ حمله هوایی به نوار غزه طی روز گذشته خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟