فاشیستها یکی یکی به طالبان می پیوندند!

  • انتشار: ۲۴ جوزا ۱۴۰۱
  • سرویس: دیدگاهسیاست
  • شناسه مطلب: 131178
طالبان

کمیسیونی را که طالبان به رهبری مولوی دلاور راه اندازی کرده اند، خود یک ترفند فاشیستی است. زیرا معنای اینگونه دعوت ها در حقیقت تسلیم و بیعت با رهبری طالبان است. این بیعت و بازگشت آثار و تبعات بسیار ویرانگر سیاسی را برای کشور در پی دارد. زیرا تثبیت نظام امارتی طالبان و دادن مشروعیت به این گروه تروریستی، بخشی مهم اهداف کمیسیون دعوت طالبان است.
این در حالیست که طالبان بارها گفته اند که مقامات فاسد نظام گذشته در دولت آنها جای ندارد و حال افرادی مثل وردک را که پرونده فساد دارد، را به اردو و جمع خود دعوت میکنند. چون فاشیست و قومگرا و از تبار طالبان است.
به باور من تنها افراد فاشیست و قومگرای همچون وردک که در نظامهای پیشین با فسادهای مالی گسترده متهم بود و یا فاشیستهای مثل محب، فضلی و غنی به این دعوت لبیک خواهند گفت زیرا این طرح مطابق اهداف فاشیستی آنها طرح شده و بازگشت گام به گام آنها برای ترغیب و فریب سایر رهبران سیاسی است.
همچنین بازگشت افراد بی خاصیت سیاسی همانند عبدالله عبدالله نشان از بی مضمونی این سیاست مدار است که او هنوز نتوانسته بفهمد که طالبان نظام امارتی خود را می خواهند تثبیت کند و در آن جایی برای افرادی مثل شما نیست و یا شاید بوی معامله جدیدی را استشمام کرده اند که غرب به دنبال آن است.
به نظر میرسد تا طالبان قبول نکند که در افغانستان انتخابات برگزار میکند و انتخاب نوع نظام سیاسی را به خود مردم واگذار میکنند، پیوستن به این گروه خیانت ملی است. امارت و رهبری آن مشروعیت ندارد و مردم باید خود نوع نظام و رهبر سیاسی خود را تعیین نمایند.

احمدی رشاد

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟