صالح: بیشترین تقلب توسط «تیم ثبات و همگرایی» صورت گرفته است

  • انتشار: ۲۳ قوس ۱۳۹۸
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 72244

امرالله صالح معاون اول تیم انتخاباتی «دولت ساز» مدعی شد که بیشترین تقلب سازمان یافته در تمامی ولایات توسط تیم ثبات و همگرایی صورت گرفته است.

امرالله صالح امروز (۲۳ قوس) در صفحه فیس بوک خود نوشت: ثبوت غیر قابل انکار نشان می‌دهد که بیشترین تقلب سازمان یافته در تمامی ولایات توسط تیم ثبات و همگرایی صورت گرفته، ترس از برملا شدن این رسوایی دلیل اصلی بسته بودن دروازه های کمیسیون در هفت ولایت توسط معاش بگیران تیم ثبات و همگرایی بود.

صالح با بیان این که در بسته کردن دروازه های کمسیون های ولایتی مردم هیچ نقشی ندارند، تاکید کرد: کمیسیون های مستقل انتخابات و شکایات انتخاباتی با امانت داری تمام هرچه در خرجین تیم ثبات است، به مردم نشان دهد تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

معاون اول دسته انتخاباتی دولت ساز خاطر نشان کرد انتخابات برنده دارد و تحت هیچ عنوانی ضمیمه و سرباری های کوچک، متوسط و یا بزرگ در قدرت ایجاد نخواهد گردید.

امرالله صالح همچنین اضافه کرد: به مردم با عزت افغانستان و تیم دولت ساز اطمینان کامل و بی داغ می دهم که خموشی ما در برابر هیاهوی دیگران ناشی از بردباری و صلابت ماست، نه چیز دیگر. آنها قانون را به گروگان گرفتند و قرار است فردا این گروگان گیری خاتمه یابد. شما خواهید دید که قیمت گروگان گیری را با برملا شدن اصل قضیه خواهند پرداخت.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که شب گذشته داکتر عبدالله در یک نشست خبری از هوادارانش خواست اجازه دهند که روند بازشماری آرا در هفت ولایت باقی مانده آغاز شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟