شهرداری کابل: ضد عفونی کردن شهر توسط پودر لباسشویی کذب است!

  • انتشار: ۲ ثور ۱۳۹۹
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 83936

در پی انتقاد برخی کاربران فضای مجازی از عملکرد شهرداری کابل و طرح ادعای ضد عفونی کردن شهر توسط پودر لباسشویی، شهرداری کابل در اطلاعیه ای ضمن رد این ادعا هشدار داد که در صورت عدم ارائه اسناد، این مساله را از طریق نهادهای قضایی پیگیری می‌کند.

 شهرداری کابل در این اطلاعیه ای استفاده از پودر لباسشویی برای ضد عفونی کردن سطح شهر را دروغ محض خواند و نوشت: لطفا از قضاوت های نادرست که باعث تشویش اذهان عامه که یک گناه نابخشودنی است پرهیز کنید.

شهرداری کابل گفته است که برای ضد عفونی نقاط آسیب پذیر شهر به همراه آتش نشانی کابل، از مواد ضد عفونی کلورین و وایتکس که مورد تایید وزارت صحت عامه/ بهداشت است استفاده می کند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده که قیمت کلورین و وایتکس نسبت به قیمت پودر لباسشویی ارزان تر است و پودر لباسشویی در پاک کردن، شستشو و ضد عفونی سطوح، قدرت بسیار بیشتری نسبت به سایر مواد دارد.

گفتنی است که شماری از شهروندان در فضای مجازی با انتقاد از عملکرد شهرداری کابل در ضد عفونی کردن شهر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می گویند شهرداری به جای مواد ضد عفونی کننده، سطح شهر را با پودر لباسشویی ضد عفونی می کند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟