شهادت زن جوان فلسطینی در تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی

  • انتشار: ۱۱ جوزا ۱۴۰۱
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 130810

منابع خبری از شهادت یک زن جوان فلسطینی طی بامداد امروز (چهارشنبه) بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی اردوگاه آوارگان “العروب” در شمال الخلیل در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

به نقل از العربی الجدید،‌ وزارت صحت عامه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که این زن جوان به نام‌ “غفران هارون حامد وراسنه” بر اثر اصابت گلوله از سمت چپ (زیر بغل) به سینه‌اش وارد شده و از سمت راست خارج شده است.

براساس این بیانیه سربازان رژیم صهیونیستی در نزدیکی العروب در شمال الخلیل به سوی او شلیک کردند.

هلال احمر فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای رژیم صهیونیستی با جلوگیری از ورود نیروهای ما به شمال العروب برای امداد رسانی به غفران هارون که یکی از خدمه حلال احمر فلسطین است، عملا باعث به شهادت رسیدن وی شدند.

در همین حال، منابع محلی و مطبوعاتی تایید کردند که شهیده غفران یک آزاده فلسطینی است که در ژانویه ۲۰۲۲ توسط نیروهای رژیم صهیونیستی دستگیر و در اوایل حمل آزاد شد.

از سویی دیگر نیروهای رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه، یک جوان اهل قدس را در حین ضرب و شتم تعدادی از فلسطینی‌ها در حوالی باب‌العمود در حالی که در حال مقابله با شهرک‌نشینانی بودند که پرچم‌های اشغالگر را در یک محله به اهتزاز درآورده بودند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟