شمارش معکوس برای استیضاح وزیر داخله

  • انتشار: ۵ میزان ۱۳۹۴
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 10031

همزمان با گسترش ناامنی ها در کشور، ولسی جرگه از تصمیم خود مبنی بر استیضاح وزیر داخله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از رادیو آزادی، عبدالحی آخندزاده معاون کمیسیون امنیت داخلی این جرگه امروز (یکشنبه) به خبرنگاران گفت بیشتر مسوولیت ناامنی ها به وزارت داخله ارتباط دارد و ولسی جرگه تصمیم استیضاح وی را گرفته است.

وی علاوه کرد: «با در نظر داشت این وضعیت دیگر صبر و حوصلهء وکیل صاحبان تمام شده است. وزارت داخله بسیار تحت انتقاد قرار دارد. برای استیضاح وکیل صاحبان تصمیم گرفته اند انشالله بزودی خواهیم دید اما قسمی که معلوم میشود وزیر داخله باید استیضاح شود.»

عدم موجودیت هماهنگی میان ارگان های امنیتی، نبود و کمبود تجهیزات و وسایل جنگی برای پولیس و استخدام و برکناری های سلیقوی از جمله انتقاد های برخی اعضای ولسی جرگه بر عملکرد وزارت امور داخله هستند.

معاون کمیسیون امنیت داخلی ولسی جرگه در مورد زمان استیضاح و تعداد امضاهای جمع آوری شده برای استیضاح اطلاعات بیشتری به خبرنگاران ارائه نکرد.

مساله استیضاح وزیر امور دخله در حالی مطرح می گردد که دربرخی مناطق کشور ناامنی افزایش یافته است وگفته میشود که مردم بیشتر از گذشته احساس نا امنی می کنند.

افزایش ناامنی ها، موضوع ایست که رئیس اجرائیه حکومت نیز آنرا تائید کرده و گفته است که به دلیل افزایش ناامنی ها در کشور مردم به آینده خود بی باور شده و از حکومت فاصله گرفته اند.

 

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟