سپاسگزاری وزیرخارجه از کمک ایران برای مهار آتش سوزی هرات

  • انتشار: ۲۷ دلو ۱۳۹۹
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 106710

وزیر خارجه کشورمان از همکاری به موقع مقام های ایرانی در راستای مهار آتش سوزی سپاسگزاری کرد. 

وزارت خارجه روز گذشته در اعلامیه ای نوشت: وزیر امور خارجه افغانستان، مراتب تأثر عمیق خویش را در پیوند به وقوع آتش‌سوزی بزرگ در منطقه گمرک اسلام‌قلعه ولایت هرات ابراز داشت. در این رویداد ناگوار، شماری از هموطنان ما زخمی شده و صدها واسطه نقلیه سوخته است.  

در ادامه این اعلامیه آمده است که محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، از اقدام و همکاری به‌موقع مقامات کشور دوست جمهوری اسلامی ایران در راستای مهار آتش‌سوزی، جلوگیری از خسارات بیشتر، و همچنان گشودن مرز و انتقال بیش از یکهزار واسطه نقلیه به خاک ایران، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی کرد.

همچنین اعلامیه افزود: وزیر امور خارجه، از تلاش‌های به‌موقع والی و مقامات محلی هرات و همچنان تشریک مساعی میان اردوی ملی، پولیس ملی، قطعات سرحدی، کماندو، محافظت عامه و سایر نهادهای محلی در راستای آتش‌نشانی و جابجایی وسایط ستایش نمود.

در پایان نوشته شده است که وزارت امور خارجه افغانستان، مراتب همدردی خویش را با خانواده‌های زخمیان و متضررین ابراز نموده، در راستای خاموش سازی آتش‌سوزی و جلوگیری از خسارات بیشتر به دارایی هموطنان ما، به تلاش‌ها و هماهنگی‌هایش با نهادهای دولتی و جانب کشور دوست ایران ادامه خواهد داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟