رژیم صهیونیستی پیشنهاد سازمان ملل برای آتش‌بس را رد کرد

  • انتشار: ۲۲ ثور ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 112749

به نقل از فارس، یک منبع فلسطینی امروز (چهارشنبه) گفت که «تور وینسلند» نماینده ویژه سازمان ملل در امور صلح در غرب آسیا، به رژیم صهیونیستی و جنبش حماس پیشنهاد آتش‌بس را داده اما تل آویو آن را نپذیرفته است.

به نوشته وبگاه عرب۴۸، این منبع فلسطینی بدون ذکر نام خود، گفت که جنبش حماس نیز از آن‌جایی که رژیم صهیونیستی طرح آتش‌بس را نپذیرفته، خواسته نماینده سازمان ملل را بی پاسخ گذاشته است.

به گفته وی، وینسلند با ارائه طرح آتش‌بس فوری، گفته است که اگر درگیری‌ها متوقف نشود، اوضاع به سمت یک جنگ فراگیر خواهد رفت و در آن صورت کنترل شرایط از دست خارج خواهد شد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است که شمار شهدای حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه تاکنون (چهارشنبه) به ۳۵ نفر رسیده که در میان آنها دوازده کودک و سه زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر رسیده است.

بنا بر گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، در این سه روز حدود ۱۰۰۰ موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است و حداقل پنج صهیونیست در این حملات به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟