روز خوب مادر فرشته حسینی و روز بد مادران مهاجر

  • انتشار: ۲۳ عقرب ۱۳۹۹
  • سرویس: اجتماعیدیدگاه
  • شناسه مطلب: 98080

دیروز خانم فرشته حسینی بازیگر خوب مهاجر افغانستانی مطلبی نوشت مبنی بر اینکه سیم‌کارت مادرش مسدود شده، در کمتر از چند ساعت وزیر ارتباطات ایران و دهها مدیر ارشد پیگیر کار سیم‌کارت مادر فرشته حسینی شدند و مشکلش را حل کردند.

این وضعیتی است که ما داریم! برای یک سیم‌کارت ناقابل ایرانسل باید وزیر یک کشور اقدام کند، زنگ بزند و پیگیری کند! حالا اینکه فرشته حسینی است! طرفدار دارد، بازیگر است، وا بحال مردم عادی که نه سر دارند نه سامانی. همین اکنون سیم‌کارت مادر و برادر من بدون دلیل مسدود است و سیم‌کارت جدید هم تا اطلاع ثانوی نمی‌دهند، نه با کارت و نه با پاسپورت! و این فقط برای ما نیست، برای همه است!

من فکر میکنم آقای وزیر جوان آذریجهرمی تقصیر ندارد، او تلاش میکند تا وضع بهتر شود، اما این گلایه ما پابرجاست! امروز روز خوب مادر فرشتهحسینی و روز بد صدها و هزاران مادر رنجدیده مهاجر افغانستانی است که صدایشان شنیده نشده و نمی‌شود. ما سه میلیون مهاجر افغانستانی در ایران هستیم که همگی از این مشکلات رنج میبریم. یک روز سیم‌کارت مسدود میشود، بی دلیل! یک روز کارت بانکی مسدود می‌شود، بی دلیل! و همه هم آنقدر مشهور نیستند که مشکلشان خیلی زود دیده و حل شود. چه بسا مهاجرینی که مجبورند به نام دیگری سیم‌کارت بخرند، عابر بانک دیگران را امانت بگیرند و قس علی هذا… مشکل مادر فرشتهحسینی را وزیر جوان حل کرد؛ مشکل مردم را چه کسی حل خواهد کرد؟

جمال سجادی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟