دیدارهای متوالی رئیس اجرایی با شخصیت های خارجی و داخلی بعد از تنش های سیاسی اخیر

  • انتشار: ۲۴ اسد ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 14855

بعد از آشکار شدن اختلافات داکتر عبدالله رئیس اجرایی و اشرف غنی رئیس جمهور دیدارهای زیادی بین حامیان داخلی داکتر عبدالله و همچنان مقامات خارجی با رئیس وی صورت گرفته است.

امروز داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائی با آقای یاماماتو نماینده ويژه سازمان ملل متحد در افغانستان دیدار کرده و در باره مسایل مهم ملی به خصوص تحولات اخیر کشور با هم دیگر تبادل نظر نموده اند.

در این دیدار هردو جانب، مهمترین تحولات سیاسی و امنیتی کشور را در بخش های گوناگون به طور دقیق و همه جانبه مورد ارزیابی قرار داده و چالش های موجود را آسیب شناسی کرده اند.

این در حالیست که روز گذشته علاوه دیدار با افرادی چون یونس قانونی، امرالله صالح، عبدالرب رسول سیاف، تعدادی از افراد متعلق به جمعیت اسلامی، سفیران کشورهای امریکا و انگلیس امروز نیز سفیران و نمایندگان خارجی مستقر در کابل از جمله منپریت وهرا سفیر هند، فرانس مايكل ميلبن سفیر و رئیس هیئت نمایندگی اتحادیه اروپا و جنرال جان نيكلسون فرمانده عمومى نيروهاى امریکایی در افغانستان دیدار های مختلفی با داکتر عبدالله داشته اند.

اختلافات بین عبدالله و غنی با صحبت های رئیس اجرایی در روز جوانان آشکار شد، عبدالله ضمن انتقاد از رئیس جمهور گفته بود؛ کسی که حوصله بحث نداشته باشد لیاقت ریاست جمهوری را ندارد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟