ده‌ها وب‌سایت صهیونیستی هک شدند/ آماده یک غافلگیری بزرگ باشید!

  • انتشار: ۱ جوزا ۱۳۹۹
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 86482

پایگاه خبری تایمز آو اسرائیل به نقل از اداره سایبری رژیم صهیونیستی نوشت گزارش‌هایی از حمله سایبری به ده‌ها وب‌سایت اسرائیلی دریافت کرده است.

سرویس امنیت سایبری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده در حال بررسی وضعیت است. تصاویری که از این حمله سایبری در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد عبارت «آماده یک غافلگیری بزرگ باشید» به زبان انگلیسی و عبری در صفحه این وب‌سایت‌ها نمایان شده است.

به نوشته تایمز آو اسرائیل، هیچ شاهد و یا مدرکی که نشان دهد چه کسی پشت این حملات است در دسترس نیست. اما این رسانه صهیونیستی در ادامه مدعی شد ایران به دنبال انتقام جویی و حمله سایبری به اسرائیل است و شرکت‌ها و آژانس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی منتظر حملات سایبری از سوی تهران و یا نیرو‌های وابسته به آن هستند.

چندی پیش در بندر شهید رجایی ایران یک حمله سایبری ناموفق صورت گرفته بود که منشاء آن را رژیم صهیونیستی اعلام کردند و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تلویحا به نقش این رژیم در حمله سایبری به این بندر اشاره کرد. آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، در این خصوص گفت «ما به استفاده از ابزار‌های مختلف نظامی و تکنیک‌های تخصصی جنگ، برای آسیب رساندن به دشمن ادامه خواهیم داد.»

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟