ده‌ها زخمی در درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان

  • انتشار: ۷ حوت ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 127912
درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه (دیروز) با حمله به فلسطینیان در نقاط مختلف کرانه باختری، ده‌ها نفر از آن‌ها را زخمی کردند.

نظامیان صهیونیست با استفاده از گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور فلسطینیانی را که در راهپیمایی‌های هفتگی در شهرک بیت دجن، بیتا شرق و جنوب نابلس شرکت کرده بودند، هدف قرار داده و به گفته جمعیت هلال احمر فلسطین ۲۲ نفر را زخمی کردند.

به نوشته وبگاه «عرب ۴۸»، جمعیت هلال احمر فلسطین گزارش داد که در این درگیری پنج فلسطینی هدف اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفته و ۱۰ نفر در اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند. در روستای قریوت در جنوب نابلس نیز شش نفر مورد اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفته و ده‌ها نفر دیگر نیز در اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

در روستای کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه نیز درگیری مشابهی به وقوع پیوست و سه نفر زخمی و یک نفر نیز بازداشت شد. در الخلیل نیز ده‌ها نفر برای برگزاری بیست و هشتمین سالروز کشتار در حرم شریف ابراهیمی، تجمع کرده بودند که نظامیان صهیونیست با گاز اشک‌آور به سمت آن‌ها حمله کردند.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که نظامیان صهیونیست همچنین بمب‌های صوتی و گاز اشک‌اور به صورت گسترده به سمت تظاهرات‌کنندگان در اطراف حرم ابراهیمی شلیک می‌کردند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟