دبیرکل جهاد اسلامی: حزب‌الله و مقاومت فلسطین تا پیروزی نهایی در کنار هم هستند

  • انتشار: ۱۰ حوت ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 128118
زیادالنخاله

« زیادالنخاله» (ابوطارق) دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی خود در نشست « سیدُ شهدائِنا فکرًا وسیره» در بیروت که به مناسبت سالگرد شهادت «سید عباس موسوی» دبیرکل حزب‌الله برگزار شد، گفت، پس از گذشت سی سال از شهادت سید عباس موسوی، مقاومت هیچ زمانی قوی‌تر و محکم‌تر از امروز نبوده و با قدرت و اقتدار به سمت اهداف خود پیش می‌رود و گزینه واقعی امت برای مقابله با دشمن است.

بر اساس گزارش «المنار»، وی تصریح کرد، حزب‌الله همواره دوشادوش مقاومت فلسطین بوده و این پشتیبانی تا آزادی فلسطین ادامه دارد. شهید سید عباس بینشی نافذ نسبت به ماهیت دشمن صهیونیستی و طمع‌ورزی‌های آن در منطقه و نیز رژیم‌های طرفدار آمریکا در منطقه و پروژه‌های آنها برای تسلط بر جهان عرب و اسلام داشت.

النخاله ادامه داد، وی حتی یک روز از هشدار درباره پروژه صهیونیستی و خطرات آن دست برنداشت و همه را با ایمان عمیق خود به این مسأله که «اسرائیل» شکست خواهد خورد و نابود خواهد شد غافلگیر کرده بود. وی گفت: هم و غم شهید سید عباس تنها فلسطین یا لبنان نبود بلکه جهان، روستای کوچک او بود. وی به پاکستان و کشمیر می‌رفت و اهتمام وی به جهان اسلام کمتر از اتفاقات لبنان نبود.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در ادامه بر وحدت مقاومت در تمام منطقه برای مقابله با پروژه صهیونیستی تا شکست آن و حق تاریخی در فلسطین از نهر (رود اردن) تا نهر (دریای مدیترانه) و نیز آزادسازی قدس شریف تأکید کرد.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان هم در نشست امروز سخنرانی کرد. وی گفت، سید عباس به قضیه فلسطین و ضرورت مقابله با دشمن صهیونیست ایمان داشت و روابط خوب و مستحکمی با ساکنان اردوگاه‌ها و رهبران گروه‌های فلسطینی داشت.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟