داعش تروریست چاق پذیرش نمیکند!

  • انتشار: ۲۷ عقرب ۱۳۹۳
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 854

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، 4 جوان ساکن حومه شهر سیدنی استرالیا چندی پیش به سوریه رفتند تا به داعش بپیوندند، ولی داعش از جذب آنها به علت وزن زیادشان خودداری کرد .

سایت خبری “ایلاف” نوشت: این جوانان استرالیائی به مادر خود گفته بودند که برای سفری چهار روزه به تایلند می روند ولی سر از ترکیه درآوردند و با گذشتن از مرزهای مشترک وارد سوریه شدند و به مادر خود پیامکی را با این مضمون فرستادند: “ما در سوریه هستیم . تو را در بهشت خواهیم دید “.

” جمال ریفی ” دوست خانواده این چهار جوانان استرالیائی می گوید: این جوانان نتوانستند به داعش بپیوندند زیرا دچار چاقی حاد هستند و قدرت جسمی لازم را برای جنگیدن ندارند.

ریفی افزود : من معتقدم که این چهار جوان به زودی به استرالیا بازخواهند گشت زیرا آنان نمی توانند بجنگند و همه مواد غذائی داعش را خواهند خورد.

مادر این چهار جوان پس از دریافت پیامک تصور می کرد که پسرانش شوخی می کنند لذا پیامک را پاک کرد و پس از چهار روز که برای استقبال از پسرانش به فرودگاه رفت ، فهمید که پسران 17 ، 23 ، 25 و 28 ساله اش به سوریه رفته اند.

مادر جوانان استرالیائی در پیامکی که برای پسرانش فرستاده، نوشته است : پسرانم شما عزیزان من هستید . قلب شما پاک است و هیچ گناهی مرتکب نشده اید . برگردید . من شما را دوست دارم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟