داعش از کودکان جلاد خود رونمایی کرد

  • انتشار: ۶ سنبله ۱۳۹۵
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 15206

گروه تروریسی داعش در ادامه جنایت های خود ویدئویی را پخش کرده است که در آن کودکان عضو این گروه پنج نفر از اسرای کرد را در سوریه اعدام می کنند.

به گزارش شبکه العربیه، در این ویدئو جنایت آمیز و هولناک گروه تروریستی داعش یک کودک با چشمان ابی و پوست سفید دیده می شود که این گروه تروریستی آن نام او را ‘ابو عبدالله بریتانیایی’ خطاب می کند.

این کودک دارای تابعیت انگلیسی و عضو گروه جلادان گروه تروریستی داعش است و به خوبی عربی و انگلیسی تکلم می کند.

براساس این ویدئو یکی دیگر از کودگان اهل یمن است.

این ویدئو در شهر رقه سوریه پایگاه گروه تروریستی – تکفیری داعش در سوریه ضبط شده و در آن پنج کودک با تابعیت های مختلف اقدام به اعدام پنج اسیر کُرد به ضرب گلوله می کنند.

آژانس پلیس اروپا (یوروپل) در تازه ترین گزارش خود نسبت به تربیت کودکان در سرزمین های تحت تصرف داعش به عنوان پیکارجویان نسل آینده این گروه تروریستی هشدار داد و آن را تهدیدی امنیتی برای کشورها دانست.

اندیشکده «کویلیوم» دراین گزارش تحت عنوان «کودکان دولت اسلامی» بیان داشت که داعش برای تضمین آینده اش کودکان را از خردسالی برای مشاغل جاسوسی، مبلغ، سرباز و جلادی آموزش می دهد.

این گزارش همچنین با بیان اینکه داعش از طریق آدم ربایی کودکان را به استخدام خود در می آورد، نوشت: صدها تن از کودکان ترکمن و یزیدی در بازه زمانی آگوست 2014 تا ژوئن 2015 به زور از خانواده شان گرفته و به مراکز آموزشی این گروه تروریستی منتقل شده اند.

گزارش یاد شده افزود: فرستاده سازمان ملل متحد در عراق نیز می گوید داعش تاکنون بین 800 تا 900 کودک را در سنین 9 تا 15 سال را ربوده است.

تشکیلات اطلاعلاتی فرانسه نیز پیشتر اعلام کرد که 400 کودک فرانسوی را در مناطق تحت اشغال داعش شناسایی کرده اند که سرنوشت آنان از منظر حقوقی و امنیتی برای فرانسه روشن نیست.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟