خودکشی نظامی صهیونیست در پی وحشت ناشی از جنگ با غزه

  • انتشار: ۲۲ حوت ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 128636
نظامی اسرائیل

روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز (یکشنبه) از خودکشی سرباز رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر پرده برداشت.

روفین ماجن (۲۷ ساله) از ساکنان شهرک «الکانا» نزدیک سلفیت در جنگ به شدت از ناحیه پا زخمی شده بود و تحت تاثیر روانی صحنه زخمی شدن خود و کشته شدن پنج تن از نیرو‌های رژیم صهیونیستی همراه او قرار گرفته بود که موشک ضد زرهی به سمت خودروی آن‌ها شلیک شده بود.

به نوشته این روزنامه عبری زبان، این سرباز صهیونیست از نظر جسمی و روحی تحت درمان قرار گرفته بود، اما طی این سال‌ها کابوس‌ها او را رها نمی‌کرد. به گفته خواهرش صحنه ترسناک کشته شدن همراهانش و زخمی شدن خودش هیچ وقت از جلوی چشمش پنهان نمی‌شد.

«تایمز آو اسرائیل» چندی پیش و براساس جدیدترین آمار ادعایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که دستکم ۱۱ سرباز در سال ۲۰۲۱ دست به خودکشی زده اند.

۱۷تیر ۱۳۹۳ (۸ جولا‌ی ۲۰۱۴) رژیم صهیونیستی پس از درگیری‌ها و بازداشت‌های متعدد به بهانه گم شدن ۳ سرباز صهیونیست در کرانه باختری، جنگ سوم علیه نوار غزه را عنوان «صخره سخت» آغاز کرد و گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «العصف المأکول» پاسخ دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در این تجاوز ۵۱ روزه مدعی است که تنها ۶۴ کشته داشته است و حماس این تعداد را ۱۶۱ نفر می‌داند، اما پایگاه خبری «پانورما» تعداد این افراد را بیش از ۶۰۰ نفر اعلام کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟