رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران:

خواستار مجازات طراحان و عاملین جنایت قندوز هستیم

  • انتشار: ۱۹ میزان ۱۴۰۰
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 122272

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن جنایت تروریستی در مسجد سید آباد قندوز افغانستان خواستار مجازات طراحان و عاملین این جنایت شد.

«سرلشکر پاسدار محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در پیامی ضمن محکومیت جنایت تروریستی و ضد بشری انفجار مسجد سید آباد شهر قندوز تصریح کرد: این حادثه تروریستی در حین برگزاری نماز جمعه نشان داد خطر تروریسم تکفیری تولیدشده در اتاق‌های فکر نظام سلطه و صهیونیسم جهانی و سازمان‌های جاسوسی قدرت‌های استکباری همچنان امت اسلامی به ویژه ملت هایی که با مقاومت و پایداری فرار  شیطان بزرگ و امریکای تروریست و جنایتکار از سرزمین های خود را رقم زده‌اند ؛ هدف قرار می‌دهد .

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این مصیبت بزرگ و هشدار دهنده که اندوه و تاثر مسلمانان جهان بلکه آحاد بشریت را موجب شد ، اهمیت وحدت ، امنیت و ثبات در بلاد اسلامی به ویژه در کشور دوست و همسایه افغانستان را مورد تاکید قرار می‌دهد و در این راستا انتظار است در آینده نزدیک شکل‌گیری دولتی فراگیر به پاکسازی این کشور از لوث وجود پلید و خبیث تروریست های اجیرشده دشمنان اسلام و تحکیم امنیت و آرامش عمومی و بازگشت زندگی عادی مردمان رنجدیده، شریف و مجاهد این سرزمین منتهی شود.

سرلشکر باقری یادآور شد: همصدا با آزادگان و حق طلبان عالم امیدواریم با همت و پیگیری مجدانه مقامات و مسوولان کشور افغانستان، مجازات طراحان و عاملین این جنایت ددمنشانه  به سرعت و با جدیت دستور کار قرار گیرد.

 ظهر روز جمعه در مسجد شیعیان منطقه خان آباد در ولایت قندوز یک تروریست  بمب همراه خود را در میان نمازگزاران منفجر کرد که براثر آن ده ها نفر شهید و زخمی شدند. 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟